Promocja zakładu krawieckiego

Jeżeli pragniemy, aby nasza firma funkcjonowała należycie, a je usługi i towary cieszyły się popularnością wśród klientów, musimy zainwestować nie tylko w jak najlepszą jakość pracy naszej kadry, ale także w reklamę. Bez dobrej promocji żaden zakłada nie utrzyma się bowiem zbyt długo na rynku, zwłaszcza gdy jest to zakład o zasięgu ponadlokalnym. O ile osiedlowy sklepik będzie się rzucał w oczy okolicznym mieszkańcom i przechodniom, to sporych rozmiarów zakład usługowy, który potrzebuje zamówień od osób i firm znajdujących się w promieniu wielu kilometrów od niego, nie poradzi sobie bez należytej promocji. Tak jest między innymi w przypadku zakładu krawieckiego. Aby zdobyć zamówienia od wielu klientów, powinien on koniecznie zainwestować w promocję w Internecie, prasie, być może także na bilbordach. Warto też zamówić w fabryce łakoci jakieś słodycze reklamowe zapakowane w papierki z logiem, nazwa i adresem naszej firmy, a może także z jakimś chwytliwym hasłem reklamowym. Zakład krawiecki może ofiarowywać podobne upominki reklamowe wszystkim swoim klientom, a także pracownikom. Można tez dołączyć słodycze promocyjne do ulotek, które będziemy rozsyłać do różnych firm, które potencjalnie mogłyby złożyć zamówienie w naszym zakładzie krawieckim. Słodycze ofiarowywane w prezencie wzbudzą zaufanie do naszej firmy i zbudują pozytywne skojarzenia z jej działalnością. Gdy ktoś będzie miał do wyboru skorzystać z usług dwóch równie dobrych zakładów krawieckich,z pewnością chętniej zdecyduje się na ten, który ofiarowuje klientom i kontrahentom upominki reklamowe. Słodycze w tej roli sprawdzają się zaś znakomicie. Ilekroć spożywamy łakocie, poprawia nam się nastrój, a gdy poprawę nastroju będziemy kojarzyć z zakładem krawieckim, wówczas chętnie skorzystamy z jego usług. W ramach promocyjnego upominku można rozdawać bardzo różne słodycze. Mogą to być na przykład tabliczki czekolady bądź drobne czekoladki. Czekolada jednak latem może się rozpuścić, więc może lepiej zdecydować się na jakieś inne łakocie. Mogą to być na przykład krówki reklamowe lub też jakieś landrynki, lizaczki, kruche ciasteczka. Rzecz jasna, gdy chcemy ofiarować słodycz-owy upominek dużemu klientowi, nie powinniśmy go częstować jedną krówką. Lepiej ofiarować mu całą paczuszkę. Jeżeli jednak wysyłamy ulotki reklamowe do różnych firm, możemy do każdej z nich dołączyć po jednej krówce. Na szczęście cukierki reklamowe, zwłaszcza nabywane hurtowo, nie kosztują zbyt dużo. Dlatego też zakład krawiecki na pewno będzie mógł sobie pozwolić na inwestycję w taka formę reklamy.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *