Każdy sklep powinien starać się promować, przyciągać klientów na różne sposoby, czasami bardzo wymyślne. Warto przede wszystkim prezentować wysoki poziom usług, zatrudniać rzetelnych i uprzejmych pracowników, ofiarować atrakcyjny i różnorodny towar. Warto też jednak od czasu do czasu urządzać różnego rodzaju promocje. Przykładowo, w sklepie ze słodyczami, każdego tygodnia można przeceniać o połowę jeden określony produkt. Wówczas zacznie on znakomicie schodzić, a klienci, nabywając go, przy okazji pewnie zaopatrzą się również z w inne produkty. Ponadto warto czasami rozdawać klientom zupełnie za darmo różnego rodzaju słodycze reklamowe. Warto ofiarowywać im na skosztowanie wszystkie nowo wprowadzone towary. Klienci w ten sposób dowiedzą się o nowej czekoladzie czy smaku batonika, a jeżeli uznają go za smaczny, być może zaczną go kupować. Można też ofiarowywać klientom łakocie od lat znane i lubiane, które będą im się pozytywnie kojarzyć, na przykład z dzieciństwem. Wśród takich tradycyjnych, od pokoleń ubóstwianych słodyczy są na pewno krówki. Wiele osób wprost je uwielbia, zarówno ze względu an wspaniały smak, jak i na sympatyczną nazwę. Z pewnością krówki reklamowe, ofiarowywane każdemu klientowi przy kasie, sprawią, że sklep ze słodyczami zacznie w nich budzić bardzo pozytywne skojarzenia. Chętnie będą go odwiedzali i zaopatrywali siew im w różnego rodzaju łakocie. Jeżeli konsument ma do wyboru udać się do dwóch sklepów ze słodyczami, prowadzonych na podobnym poziomie, z pewnością wybierze ten, w którym można liczyć na dodatkową, pyszną krówkę. W dodatku, gdy klienci skosztują krówki reklamowej, prawdopodobnie zapragną zjeść jeszcze więcej tego wspaniałego produktu. Przy następnej wizycie w sklepie ze słodyczami zaopatrzą się zatem w torebkę krówek, poza innymi łakociami. Jak zatem widać, rozdawane klientom cukierki reklamowe to znakomity chwyt marketingowy. Budzą one pozytywne skojarzenia z naszym sklepem i zachęcają do częstego korzystania z jego usług. Oczywiście, reklamowe słodycze warto pakować w specjalne papierki firmowe. Dzięki temu klienci będą dłużej i lepiej pamiętać o naszym sklepie. Jeżeli zaś otrzymany upominek reklamowy podarują komuś innemu, wówczas i ten ktoś dowie się o działalności naszego sklepu. W ten sposób grono klientów sklepu ze słodyczami znacznie się powiększy, obroty znacznie się podniosą, a my będziemy mogli spać spokojni o przyszłość. Jak zatem widać, warto zainwestować trochę w odpowiednio pomyślaną reklamę. To zawsze z czasem się zwraca.
Dodaj komentarz