Prowadzenie każdej działalności, w tym również salonu fryzjerskiego, wymaga odpowiedniej promocji. Nie wystarczy świadczyć usług czy sprzedawać produktów w dobrej jakości. Warto też zaproponować konkurencyjne ceny, miła i bardzo fachową obsługę, jak również czasami przyciągać klientów także winny sposób. Przykładowo, w salonie fryzjerskim można w niektóre dni oferować usługi w postaci strzyżenia czy farbowania włosów za pół ceny. Można też rozdawać klientom drobne prezenciki, które nie będą kosztowały firmy zbyt dużo, a które zbudują pozytywne skojarzenia z naszymi usługami. W salonie fryzjerskim mogą to być grzebienie czy szczotki do włosów. Ponadto zawsze dobrą, sprawdzoną strategią przyciągania klientów okazują się słodycze reklamowe. Warto dawać każdemu klientowi po cukierku czy po czekoladce. Jeżeli wiemy, że klient ten ma małe dzieci, możemy dać mu nawet kilka łakoci. Ponadto można też od czasu do czasu poprosić praktykantkę, aby wyszła przed salon i rozdawał przechodniom na ulicy reklamowe słodycze, zapraszając ich do skorzystania z usług salonu fryzjerskiego. Najlepiej do każdego cukierka czy czekoladki dołączać ulotkę reklamową. Jako promocyjne łakocie znakomicie sprawdzają się między innymi krówki reklamowe. W przeciwieństwie do czekoladek czy też batoników nie rozpuszczają się one nawet podczas bardzo upalnych dni. Ponadto krówki kojarzą się bardzo sympatycznie ze względu na swoją nazwę. Wielu osobom ze średniego czy starszego pokolenia przywodzą też one na myśl dzieciństwo i młodość. Jeżeli jednak zdecydujemy się na rozdawanie klientom krówek, najlepiej niech będą to krówki kruche, a nie mordoklejki. Nie każdy bowiem lubi mordoklejki. Wiele osób szczerze one irytują. Natomiast kruche krówki z pewnością zbudują same pozytywne uczucia i wzbudzą sympatię do naszego salonu fryzjerskiego. Na szczęście cukierki reklamowe nie są zbyt drogie, dlatego też każdy salon fryzjerski może sobie bez problemu pozwolić na to, aby codziennie rozdać kilka, kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt cukierków. W dodatku, jeżeli zamówimy je od razu w hurtowych ilościach, zapłacimy z anie niewiele. Możemy rozdawać krówki czy inne łakocie w zwyczajnych opakowaniach, możemy też zamówić specjalne papierki z nazwa i adresem naszego salonu fryzjerskiego. Wprawdzie opłacenie produkcji takich specjalnych opakowań może nas trochę kosztować, jednak na pewno nie będą to bardzo wygórowane koszty. Korzyści z dobrej reklamy dla naszego salonu fryzjerskiego okażą się zaś z pewnością bardzo duże.
Dodaj komentarz